Arbuzada ;)

poniedziałek, 28 lipca 2014

W dni tak upalne, jak dzisiejszy - nie zapominajcie o napojach i nawadnianiu organizmu! :) Ja jestem wierną fanką domowej lemoniady, cudownie orzeźwiającej, z ogórkiem, cytryną i miętą, a czasem nawet z truskawką lub pomarańczą i grejpfrutem :) Dziś jednak mam dla was coś bardziej egzotycznego ;) Arbuzada, czyli napój za arbuza ;)

Tak - arbuz sam W sobie ma dużo fruktozy - ale nie dajmy się zwariować z liczeniem makroelementów ;) w końcu mamy LATO! Ja dziś pozwoliłam sobie na odrobinę szaleństwa i wypiłam szklankę arbuzady ;)


Składniki:
  • arbuz
  • kostki lodu
  • świeża mięta

Do dzieła:
Arbuza miksujemy w blenderze, przelewamy do szklaneczek, dodajemy kostki lodu i listki mięty. Arbuzada najlepiej smakuje schłodzona ;)

W takie upały arbuz stanowi także świetną przekąskę i odświeżający deser. Jeśli szukacie sposobu na przechowywanie plastrów arbuza w lodówce - polecam Wam naczynia polskiej firmy Glasmark - http://www.glasmark.pl/. Osobiście bardzo podoba mi się kolekcja szkło-drewno, w mojej kuchni obecnie gości ta salaterka: http://www.kupszklo.pl/salaterka-warstwowa-drewno-szklo-fi-215.html
i powiem Wam szczerze, że w rzeczywistości prezentuje się o niebo lepiej. Szkło jest solidne, dno salaterki grube, a drewniana przykrywka - podkładka świetnie spisuje się jako deska do krojenia. Polecam! Zerknijcie na inne produkty z tej i pozostałych kolekcji ;)


1 komentarz