Malinowe lody proteinowe

wtorek, 26 sierpnia 2014

Jak słusznie zauważyła moja mama, lato niestety dobiega końca. Dziś w ramach protestu - NA OBIAD - zjadłam lody :)) Ale lody to nie byle jakie! Domowej roboty malinkowe! Z dużą zawartością białka (ponad 25g), bez cukru (za wyjątkiem fruktozy z malin), z niską zawartością tłuszczu i węgli :)  Delicje!


Składniki:
  • 1 miarka białka - u mnie ciasteczkowe Prostar 100% Whey od Ultimate Nutrition
  • 150g mrożonych malin z ogródka mojego dziadka
  • 5-10 łyżek napoju ryżowego (piszą, że BIO :D i że wapnem i wit. D2) 0% laktozy i glutenu

Do dzieła:
Do miksera kielichowego wrzucamy maliny, zalewamy je mlekiem i próbujemy zmiksować na krem :) Może być ciężko - ja pomaga sobie drewnianą łyżką. Kiedy nam się to uda, dodajemy białko i miksujemy przez 1 minutę. Gotowe! Można wsuwać! :)

4 komentarze

  1. Wyglądem plusują niesamowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie można dostać Prostar 100% Whey od Ultimate Nutrition?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie w każdym sklepie z suplementami. A już na pewno w internecie :)

      Usuń