Aromaty Toskanii nie tylko na talerzu

wtorek, 7 marca 2017

 
Toskania to moja odwieczna miłość, dotychczas niestety niespełniona, choć powtarzam sobie co rusz, że w tym roku znajdę już na pewno czas na wyjazd!
Choć nigdy ten regiony Włoch nie zostały przeze mnie zdobyte - kuchnię toskańską znam i bardzo cenię. Pomijając tak oczywiste skarby jak Prosciuto di Toscana, czy Lardo - Toskanię kocham za Ribollitę! - ale o tym przy innej okazji.

Dziś chciałabym podzielić się z Wami nie smakami, a zapachami Toskanii, które trafiły do mnie dzięki Pani Agnieszce, prowadzącej Aromaty Toskanii. Miejsce, gdzie znajdziecie naturalne, organiczne kosmetyki i perfumy z Toskanii - ERBARIO TOSCANO. Wykonane z pasją i miłością do włoskiej ziemi.


Zagościły u mnie zapachy bez mała kulinarne i zdecydowanie trafiły w moje gusta! Polecam Waszej uwadze wodę perfumowaną VANIGLIA PICCANTE - Pikantna wanilia - której głębokie nuty idealnie pasują do kolacji przy świecach. To dość ciężki zapach, więc nie wylejcie na siebie całego flakonika! :)

ARANCE DI SICILIA - pomarańcze sycylijskie świetnie sprawdzą się jako zapach do wnętrza. Pachną słodko, a jednocześnie orzeźwiająco. No i co ważne, bez problemu poradzą sobie w kryzysowych sytuacjach, kiedy w drzwiach goście, a na patelni przypala się właśnie Burger!


I jako deser BACCHE DI TUSCIA - suchy olejek do ciała, który oprócz głębokiego nawilżania skóry, ukoi również zmysły delikatnym owocowo - kwiatowym zapachem. Dla mnie idealny do przesuszonych i spracowanych dłoni, szybko przynosi ulgę :) Idealnie sprawdzi się również jako zmysłowa mgiełka zapachowa, nałożona po kąpieli, tuż przed romantyczną kolacja :)



Prześlij komentarz